fredag 18 juni 2010

Brödbak pga regn..

Nu är det ju en del hemmaliv för familjen Waernér så idag passade jag på att fylla frysen lite, rågkrossbullar bland annat:
Sen blev det ju sol (!) och då spenderade vi större delen av dagen ute. Jonas har jobbat mycket denna vecka och kunde njuta av en ledig dag (lite fick jag honom att jobba i Ediths rum också..)
Jenny W blir du lite impad av denna vallmo?? Tycker den är fin och det är fler på gång!

Storebror som tycker det är supermysigt att lillasyster vill vara med och kolla på "Rori - en racerbil". Och ingen är gladare än jag, då slipper jag själv kolla på den röda bilen massa gånger varje dag!
Allt för nu!!

2 kommentarer:

  1. Oh visst är jag imponerad!
    Gissar på att du har drivit upp den alldeles själv......Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Jag blir med imponerad!!! hur gör du?!? Här dör alla blommor en efter en för mig! ;-)

    Fina bilder på barnen och det såg såå gott ut med nybakat bröd!!

    Stora helgkramar till er!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!