måndag 3 maj 2010

Vad har vi gjort idag då??



Första vardagen i bästa månaden!
Solen sken och Herman vill fortfarande ha kepsen bak-fram. Förutom när solen skiner, då har vi kommit överens om att skärmen kan vara framåt. Bra, då väntar vi med solkrämen några dagar till..

Vi tog bussen till stan:

Vi åkte till Trädgårdsföreningen och träffade Carl och Märtha! Det var på föräldragrupp i samband med att Herman föddes som vi träffade deras föräldrar och det är himla kul att hålla kontakten och ses när möjlighet ges. Nu för tiden finns det ju småsyskon också så det är många samtal vi hinner påbörja men kanske inte alltid slutföra..

Här är senaste nytillskottet - Ebbe! Så liten och söt - fyra veckor gammal nu!

Treåringarna lekte med gatukritor och ritade på både asfalt och sig själva och sina kläder.


Och här har vi söta Sigrid, sex månader strax!
Ture med pappa Pelle var där också, full fart på den grabben!

Edith fick lite pengar i samband med sitt dop. De är öronmärkta till det kommande flickrummet och här är taklampan jag köpt till henne. Muh!! Snygg va!

1 kommentar:

  1. Underbara bilder på underbara killar och tjejer!! Vad jag önskade jag orkat vara med!!!! Men kanske ni kan komma hit någon dag igen? Har svårt att ta mig iväg... Saknar er!!!! Kramar!!
    ps Fantastisk lampa till tjejan!!!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!