fredag 21 maj 2010

Sjalen


Varför har jag inte använt en sjal förut?? Lathet, snålhet samt tankar på "bohem" och "växtfärgar-morsa" har väl slagit mig och det ber jag om ursäkt för nu!! Jag är såld på sjal sedan igår eftermiddag. Lånade en sjal av Cathrine och jisses så behagligt att bära bebis och ha händerna fria - samt att INTE få ont i ryggen som av baby-björn! Och Edith verkar nöjd, hon sover så gott i den!
Annars har det varit en fin dag, mycket solskyddsfaktor på Herman för att inte bränna sig. Inget på mig för att få lite färg. Mycket solhatt och skugga för den minsta. Snacka om individanpassat:-)


I helgen är det dags för bröllop mellan Hanna (Jonas syster) och Magnus. Den här gången packar vi bilen och styr kosan mot Svartå herrgård!

Ha en fin helg!


2 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir att sjalen är en hit!!! Livet blir liksom lite enklare med den!!! Så gott hon sover i den!! Sötan!!! Och Var kul att se er en liten kortis igår, ser fram emot tisdag!!!! Stora kramar och ha det så kul på bröllopet!!! kram!

    SvaraRadera
  2. Haha växtfärgarmorsa :) du är för rolig. Fina barnen blev i nya fynden. Vi får ses & promenixa lite när jag är frisk, har fått Sigrids förkylning & feber, seeegt, men tuuuur att dagis finns för friska 3-åringar med mycket spring i benen...

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!