lördag 1 maj 2010

Nu ni!

Min man och min bror kan nu lugna ner sig.. Jonas och Per är "väldigt" upprörda över att jag inte visat bilder på Vår Nya Bil på BLOGGEN.. Jag tänker för mig själv att vem av mina vänner och familj är egentligen intresserade av Vår Nya Bil??

Men, för att göra alla till viljes utspelades i morse följande:
-Jonas kan du maila mig bilder på bilen så jag kan lägga på bloggen?
Jonas, Förskräckt:
-På Blocket?

Här är den i alla fall:



Nu ska Saaben säljas och så småningom en bensinsnål pendlar/ handla matbil skaffas.
Jag har varit ganska emot att köpa en så stor bil men nu när vi har den kan jag ju erkänna att den är bekväm, alla får bra plats och det finns utrymme för alla grejer.


Vi är på väg till Loka Brunn idag! Svärfar fyller 65 och det ska vi först fira med spa och sen med middag och ett buller och bång.

Ha en fin första maj!!

2 kommentarer:

  1. haha ja, då blev han skrämd guben din!!;-) Fin var de ju och stor!! Säkert bra för en familj när ni faktiskt har tre barn!! Men, hade ju (som tjej) klarat mig om du inte lagt ut den på blocket...jag menar bloggen!!*hoho* Hoppas ni har det riktigt myyyyys på Loka Brunn! Är inte ett dugg avis!;-)Stora kramar!!!

    SvaraRadera
  2. ÄNTLIGEN!!!! Glömde ju fota underverket när vi var hos er sist! Nu drömmer jag om ett provåk så småningom, fråga Jonas om jag kan få övningsköra med den, kraams

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!