måndag 10 maj 2010

IKEA nästa

Imorgon åker jag till IKEA och köper en rullgardin till Herman, den ska vara 180 cm.

Han har sitt rum mot kvällssolen och kommer inte till sömnläge förrns klockan är nära nio och det är för sent med tanke på att han envisas med att vakna och gå upp strax efter sex. Han är trött och det gör ju inga underverk för humöret direkt..
Ni vet Alfons, det är lite så vi har det just nu..
Vill ha
vatten
Vill ha
nappen (och den har han ju slutat med)
Vill
att mamma sitter bredvid..
Vidare är det olika ärenden till toaletten som måste genomföras, det är leksakskataloger att läsa och det är kojor att bygga. Ja, ni fattar..
Och jag förstår honom, det är inte lätt att sova i dagsljus!

Så, åter sätter jag hopp till IKEA för att lösa detta lilla problem:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!