torsdag 6 maj 2010

Bo Rappne kan du komma!



Nu är det ju maj. Våren står i blom.
Trädgården ser ut minst sagt för bedrövlig ut. Jag vet inte vad man ska spara eller vad man ska klippa ner och hur man ska hjälpa sina växter på traven.
Ska man klippa sina rosor eller låta dem vara?
Tror att alla i kvarteret pratar illa om vår trädgård.
Det växer maskrosor mitt på gräset - ser att grannarna har nån manick som de drar upp dem med. Ska man ha en sån??
Hur mycket kan man själv hinna med när man är föräldraledig? Ska jag åka till Blomsterlandet och köpa säckar tillsammans med barnen?

Många frågor lite svar..

Bo Rappne om du läser detta är du välkommen!!
Annars är ALLA goda råd från Er välkomna!!

Ha en fin torsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!