måndag 17 maj 2010

17 maj


Norges nationaldag och svärfars födelsedag. Grattis!

Denna dag gjorde jag och Edith ett kort gästspel i min vanliga vardag, den på Försäkringskassan. Jag har fått en ny chef och jag träffade honom tillsammans med ledningsgruppen idag. Vilken go känsla att känna förhoppning inför jobbet som jag återvänder till efter nyår. Bra fart och tydliga besked från nya chefen - det gillar jag!

Efter dagis var vi på Öppna förskolan, Herman tycker det är så kul. Edith somnade mitt på golvet omgiven av alla barn, vuxna och leksaker. Jisses, hon måste vara trött..



Det finns gott om bilar och de ska stå i rad:
Lilla flis i sitt esse:

Öppna förskolan avslutas med fallskärmslek. Roligast är att vara under fallskärmen och kolla upp i den fladddrande tyget, tycker Herman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!