fredag 23 april 2010

Liten resumé

Lugn, skön, hemmafredag.
Herr H fick sitt blonda hår klippt och han skötte sig exemplariskt hos frisören. Nu kan nog jag hålla klippa själv ett tag tills dess att frisören behöver återställa ordningen igen..
På väg hem hittade vi både tussilago och blåklockor! Härligt med alla vårtecken!
Lilla E har haft ett litet skrikpass på kvällen men somnade till slut i halvsittande läge. Hon har en hosta som håller i sig, ska kolla detta med BVC i veckan. Annars sover hon ungefär var hon läggs just nu, hon somnade en stund på badrumsmattan idag!

Jag och maken startade projekt "flytta bokhyllor". Så hyllan som H hade i sitt rum har vi nu i TV-rummet och den som var i TV-rummet är nu i gästrummet.. H har fått den som var i M´s rum, Osv.. Låter som att vi inte hade nåt annat att göra än att bära möbler men ni får själva se resultatet när ni kommer. Kort sagt har vi nu gjort slut med Billy björk i tv-rummet, det var syftet med det hela.

Ger mig på ett försök att färgsortera böckerna så lyckas jag ska jag visa bildbevis...

Ha en trevlig lördag:-)

1 kommentar:

  1. Att ni orkar!! Tur Jonas har en stark kvinna!!! ;-) Ska bli kul att se resultat sen!! Kanske vi kan ses snart?! Stooor kram!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!