tisdag 6 april 2010

Lite sjukstuga

Ikväll trampade H på nåt vasst och det kom blood. Han fick ett plåster med Cars-motiv på. Själva plåstret lindrade värken, det är fint det där! Även J gjorde sig illa så lille H gav förstås pappa ett Cars-plåster så kunde de sen sympatisera med varann. Fint!
Nu är det kväll i alla fall, barnen sover och snart jag med känns det som.. Så här såg det ut tidigare ikväll:



Lilla Edith, mätt nöjd trött.
Herman har varit i sandlådan och rispat sig lite på kinden. Tycker äntligen det är kul att vara med på bild efter en lång tid anti!

Jag har inte fått nåt plåster som grabbarna i familjen fått. Mitt enda lilla bekymmer är att jag är rätt hes ikväll men det tror jag att en kopp the råder bättre bot på! Jag får ha mitt plåster innestående..

Grattis till Hanna och Niclas och Märta som fått en pojkbebis i familjen idag!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!