tisdag 6 april 2010

Lika som bär?

Tycker själv att mina barn är så lika som barn kan bli.
Första natten med Edith höll jag på att prata om "honom" hela tiden för det var som att backa bandet tre år (kan ju också haft ngt med hormoner att göra..) Nu är jag klarare i huvudet och har bra ordning på vem som är vem. Och jag hör från flera av er att ni delar min och Jonas uppfattning??

Det är ju skönt att vintern är över så det går att ligga i blöja bara en kort stund utan att frysa (Edith alltså). Obs mormor, det handlar om fem minuter. Max. Och elementen är på.




Idag är det vardag igen, Jonas jobbar och jag och lilla E har tagit en promenad. H är på dagis. I eftermiddag får vi besök av Linda från Älmhult! Ha en bra dag och tack för kommentarer på min lilla blogg!

1 kommentar:

  1. Tack för senast. När jag tittar på kort hemma där Herman är en månad ser även jag att de är lika som bär. Vi ses imorgon.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!