onsdag 21 april 2010

Eftermiddagar..

Bildbevis på smiling baby:-)

Tog en promenad till stan idag igen, tar som jag tror jag skrivit en timme. Aktuellt är OK i Braskens Bro ett stopp, har pyspunka på vagnen och fyller på luft där i väntan på att sätta in ny innerslang (Tack Jonas!)
Har handlat tavlor till vardagsrummetpå Gallerix, handdukar i vårfärg på Hemtex och en barnklänning på HM, ätit lunch med Danne som gifter sig med Rebecka om bara tre veckor nu!ter Man hinner mycket mellan 9-14 ändå..

Nu ska jag strax iväg på afterwork tillsammans med tjejer från gymtiden. Ser fam emot det! De håller igång på olika sätt med instruerandet, tränande och är så flitiga. Beundrar dem! Jag håller mig till promenader (OK, en gång jogg) och möjligen lyfta några hantlar i garaget..

Idag är det trist väder så vi är inne men här en bild av hur många av våra andra eftermiddagar ser ut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!