måndag 5 april 2010

Edith

Edith drygt tre veckor. Inga tänder på G som ni kan se!

Softar i morfars trygga famn.

Syskonkärlek!


Hon är fem veckor nu - Edith!
Pappren från Skatteverket har kommit så det är helt officiellt att hon heter Edith Kerstin Sara. Kerstin efter farmor och Sara efter mig (surprise!)
Minifom mot kolik har helt klart förbättrat vår tillvaro hemma. Nu får hon tio droppar varje gång hon ska äta och sover sen bättre och är mer nöjd när hon är vaken. Världens sötaste tjej om ni frågar mig och jag är förstås helt opartisk!

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken goding. Så söt hon är Edith. kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken trevlig överraskning att du skpat blogg!!!! Nu har du en given följare här!!;-) Underbara bilder på storebror och lillasyster! Hörs snart gumman!!! Och tack för senast!! Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Hej! Som Du vet är jag väldigt skeptisk till allt som händer på nätet men Du har väl kollat säkerheten så inte obehöriga nästlar sig in?! Typiskt mamma tänker Du säkert...
    Tack för trevliga dagar hos Dig o Din familj! Mysigt vara med er. Sköt om Dig/er Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!